Azad Avşar

Ben Bir Bloggerım

Azad Avşar

Merhabalar ben Azad Web ve Kodlama alanında projeler yönetiyorum. Portföyümde belirttiğim gibi Web tasarım ve Bloggerlar için tema Türkçeleştirme konusunda ücretli bir şekilde hizmet veriyorum. Ücretsiz teklif alamak için iletişim kısmından bana ulaşabilirsiniz.

  • Karabağlar - İzmir.
  • azad35avsar@gmail.com
  • azadavsar.blogspot.com
Me

Bilgilerim

Web Tasarım 90%
Dijital Pazarlama 70%
Uygulama Geliştiricilik 50%
Blogger 100%

Kolay Düzenlenebilir

Paylaştığım ve Türkçeleştirdiğim temaların tamamı kolayca hiç bit kod bilgisi gerektirmeden düzenlenebilir.

Göz Alıcı

Paylaştığım ve Türkçeleştirdiğim temalarıkullanmaya başladığınızda ziyaretçileriniz sitenize hayran kalacak.

Uyumlu Düzenleme

Paylaştığım ve Türkçeleştirdiğim temaların tamamı her türlü platforma uyumludur.

Modern Tasarım

Paylaştığım ve Türkçeleştirdiğim temaların tamamı modern çağa uygun ve hatta kimsenin kullanmadığı eklentilerle doludur.

Tema Seçimi

Türkçeleştirmek istediğiniz temaları binlerce seçenek arasından seçin Türkçeleştirelim.

Hızlı Hizmet

Tema sparişinizi verdikten en fazla 3 gün sonra Türkçe temanız elinizde.

0
Tamamlanan Proje
0
Teşekkür Mesajı
0
Facebook Beğenisi
0
Yapım Aşamasındaki Proje
SAYFA BULUNMADI GERİ DÖN VEYA ARANAN İÇERİĞİN DOĞRU OLDUĞUNDAN EMİN OL ;)
SAYFA BULUNMADI GERİ DÖN VEYA ARANAN İÇERİĞİN DOĞRU OLDUĞUNDAN EMİN OL ;)

BEDAVA TEKLİF AL

Blogger siten için Tema türkçeleştirmek istiyorsan hemen teklif al.

ADDRESS

4759, NY 10011 Abia Martin Drive, Huston

EMAIL

contact-support@mail.com
another@mail.com

TELEPHONE

+201 478 9800
+501 478 9800

MOBILE

0177 7536213 44,
017 775362 13